martedì 9 ottobre 2018

Si të konvertosh një file word në PDF

SHARE
Konvertimi i një skedari ose ndryshe file nga word  në PDF mund të jetë shumë i dobishëm për disa arsye. Një nga arsyet kryesore pse njerëzit preferojnë të mos dërgojnë file  ne word por ne PDF është shmangia e  modifikimeve  te padëshiruara.Në fakt, një file PDF nuk mund të ndryshohet nga marrësi  gjithashtu ju  mund të zgjidhni qe ta mbroni nje file  PDF me një fjalëkalim për të parandaluar hyrjet  e padëshiruara.Pse të zgjidhni formatin PDF? Për arsye të ndryshme. Para së gjithash, PDF, ndryshe nga formatet e tjera, mund të lexohet nga shume  lexues plotësisht falas pa pasur nevoje qe te blehen programe te komplikuara: kështu që është brenda mundësive të gjithëve.PDF është kompatibil me çdo lloj sistemi operativ, nuk ka kufizime të çdo lloji dhe nuk ndryshon thjesht sepse shfaqet në një sistem tjetër.PDF  në thelb është i sigurt: nëse modifikohet në çfarëdo mënyre,  mbeten  gjurme. Për më tepër, siç u përmend me siper, siguria e PDF është për shkak të faktit  se jemi ne gjendje ta modifikojme domethene ti vendosim pasword . Së fundi, në thelb, file PDF është jashtëzakonisht i thjesht


 


Ky operacion nuk është veçanërisht kompleks, thjesht ndiqni sugjerimet e mëposhtme: kjo mund të bëhet në mënyra të ndryshme.

Për ta kthyer një file nga word  në PDF, thjesht mund të përdorni Microsoft Office. Mjafton qe te instaloni në kompjuterin tuaj
Microsoft Office (versionin nga viti 2007 e tutje) dhe pastaj hapni dokumentin që dëshironi të transformoni. Pasi ta keni bërë, klikoni në File, në zonën e sipërme të majtë të Menusë, dhe pastaj "Save and Send".

Në këtë pikë, thjesht klikoni në "Krijo dokument PDF" dhe sigurohuni që dokumenti në të vërtetë të hapet në formatin PDF. Në këtë pikë klikoni "Save as" dhe këtu behet eksporti i dokumentit nga një format në atë të dëshiruar




 Një alternativë shumë më e shpejtë gjithmone me Office është  hapja e  dokumentit  doc, klikoni mbi "Save as" dhe më në fund zgjidhni opsionin PDF në menunë zbritëse.Nëse doni të transformoni një file word në një file PDF falas dhe keni një Mac, atëherë përdorni vetëm funksionin e Parapritjes të OS X; për ta bërë atë, zgjidhni dokumentin që dëshironi të transformoni, klikoni me anen e djathte te mousit  zgjidh "Hapni me" dhe në këtë pikë zgjidhni "Pamjeje".preview

Në këtë pikë zgjidhni kombinimin e çelësave cmd + P, klikoni PDF në menunë që shfaqet dhe pastaj "Ruaj si PDF". Dhe ja kaq ishte  sapo keni kthyer një file word ë në një file PDF me sistem operativ MAC.Si në Mac dhe në PC, më në fund mund të përdorni LibreOffice për të redaktuar dokumentet. LibreOffice përbëhet nga një sërë programesh të disponueshme falas në paketim dhe mund të shkarkohet për kompjuterët Windows dhe Apple. Sapo të keni shkarkuar programin dhe keni startuar LibreOffice, klikoni mbi Open, zgjidhni skedarin (file) që dëshironi të konvertohet


 Në këtë pikë shkoni te File Menu, klikoni mbi "Export PDF" dhe pastaj eksportoni dhe ruani për të përfunduar transformimin e dokumentit nga Word në formatin PDF.

Ka edhe shërbime online që ju lejojnë të konvertojë një file word në PDF duke anashkaluar instalimin e  programeve. Po flasim për SmallPDF, një program që ju lejon të konvertohet drejtpërdrejt në internet, në një mënyrë të shpejtë dhe praktike.

Pasi të jeni lidhur me faqen e SmallPDF, duhet të zvarritni në ekranin e duhur dokumentin që dëshironi të konvertohet në PDF.

Në këtë pikë, ngarkoni dokumentin, thjesht klikoni Download File për të marrë shkarkimin, në PC tuaj, të dokumentit në formatin PDF. Kjo është mënyra për të kthyer një skedar8 file) nga formati word në formatin ideal PDF për ata që nuk duan të instalojnë programe në PC ose për konvertime të rastit.
SHARE

Author: verified_user

3 commenti:

  1. jam argjend nga Garman, isha martuar para 8 vitesh pa nje femije, isha duke kerkuar shume per nje zgjidhje sepse doktori tha qe nuk mund te mbetem shtatzene, por nje shoku im me drejtoi tek nje magji e quajtur Dr white, dhe une i shpjegoi problemet e mia dhe ai premtoi se gjithçka do të jetë në rregull me mua në 12 ditë, ai më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë të përsosur, unë shkova në spital për provë dhe ata konfirmuan se isha 1 javë shtatzënë, dhe tani kam djali im i bukur dhe jam gjithashtu një shtatzëni tjetër tani, të gjitha falë jush Dr e bardhë, kontaktoni atë për të gjitha llojet e zgjidhjeve,

    1) nëse doni të ktheni ish-in tuaj.
    2) nëse doni që magji të mbetet shtatzënë.
    3) nëse doni të ndaloni abortin.
    4) nëse doni të jeni të dashur nga dikush.
    5) magji për të kuruar të gjitha llojet e sëmundjeve ose sëmundjeve.
    Dhe të tjerët.
    ai është më i miri dhe shumë i vërtetë ,. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RispondiElimina
  2. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RispondiElimina
  3. Mirëdita, ndërsa jeni duke e lexuar këtë, dijeni që problemet tuaja janë zgjidhur përgjysmë nëse mund të ndërmerrni veprime në lidhje me to sepse ajo është një grua e fuqishme shpirtërore atje e quajtur Dr dawn acuna, të cilën e takova duke lexuar një artikull në internet, ajo më ndihmoi me një magji që ma ktheu burrin pasi burri më la për më shumë se 8 muaj, ajo bëri një magji që më ndihmoi të mbetem shtatzënë për burrin tim dhe tani kemi 2 fëmijë të bukur, tani jeta ime në martesë po shkon mirë, çfarë mund të kërkoj më shumë .... a keni problem që dëshironi të zgjidhni?

    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të pajtoheni me burrin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për të kuruar ndonjë sëmundje.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe shumë të tjera, acuna e agimit do t'ju mahnitë me Fuqitë e saj të mëdha. kontaktoni atë në whatsapp: { +2348032246310 }
    Email: { dawnacuna314@gmail.com }

    RispondiElimina

Pastrimi